|
|
Kaj je zakonodajalec mislil, ko je to napisal? |
27. 09. 2010 Avtor: Milan Železnik, univ. dipl. prav. |
|
|
|
Vabilo na 13. posvet: »Dnevi javnih naročil« |
27. 09. 2010 Avtor: |
Dodatne informacije: Agencija za management, Gosposka ulica 4, 1000 Ljubljana, tel.: 01/ 42 69 885; faks: 01/42 69 308; e-mail: [email protected]. Celoten program 13. posveta si lahko ogledate na spletni strani www.agencija-management.si, preko katere je možna tudi prijava. |
|
|
Razmerje med podizvajalci in sklicevanjem na kapacitete drugega v teoriji in praksi |
27. 09. 2010 Avtor: Iris Valher |
|
|
|
Kršitve v postopkih javnih naročil in predvidene globe |
27. 09. 2010 Avtor: mag. Minka Jerebič |
Na področju javnih naročil je prihajalo v preteklosti do pomanjkljivosti urejanja tega področja, zato je zakonodajalec želel, da se v noveli zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o javnem naročanju (v nadaljevanju ZJN-2B), le te odpravi in zagotovi večjo transparentnost.
Državna revizijska komisija je organ, ki ugotavlja prekrške naročnikov, ponudnikov in podizvajalcev ter jim izreka globe. Primerjava kazenskih določil po starem in novem zakonu je opisana v pričujočem članku.
|
|
|
Ciljno usmerjeno načrtovanje dela notranjerevizijske službe občine – analiza konkretnega strateškega načrta |
27. 09. 2010 Avtor: mag. Aljanka Klajnšek |
Notranje revidiranje je eden od treh stebrov notranjega nadzora javnih financ na državni in lokalni ravni, ki je bil v Sloveniji vzpostavljen na pobudo Evropske komisije v procesu vključevanja Slovenije v Evropsko unijo.
Notranje revidiranje je pomemben del finančnega in poslovodnega nadzora organizacije in zato je pomembno, da se izvaja uspešno in učinkovito, razvoj vloge smotrnosti pa je še dodatno okrepil pomen dolgoročnega načrtovanja notranjerevizijskega dela. Poslovodstvo proračunskega uporabnika se namreč nenehno sooča z omejenostjo proračunskih in stvarnih virov, zato mora biti gospodarjenje z njimi transparentno, učinkovito in usmerjeno k uresničevanju prioritetno zastavljenih ciljev. |
|
| |
|
|