Kdaj? 10. november 2016, od 9:00 do 15:30 ure
Kje? PC Slovenijales, Dunajska 22, Ljubljana
Teorijo z oblico primerov iz prakse vam bo predstavil: Milan Železnik, univ. dipl. prav.
Ne spreglejte!
Udeleženci posveta prejmete gradivo
na CD-romu z
vzorci RD v skladu z ZJN-3 za:
blago, storitve, gradnje in osnutek internega pravilnika
za izvajanje evidenčnih naročil
|
PROGRAM POSVETA:
9:00 do 9:30 Registracija
9:30 do 12:00
-
Nove definicije in pojmi (dopustna ponudba)
-
Nove mejne vrednosti za objave
-
Vrste postopkov po ZJN-3 (razlike in posebnosti s primeri)
Odprti postopek- primer razpisne dokumentacije
Omejeni postopek- primer razpisne dokumentacije
Konkurenčni postopek s pogajanji- predstavitev primera
Postopek s pogajanji brez predhodne objave
-
Kako izvesti postopek naročila male vrednosti po ZJN-3
-
Interna navodila (pravilnik) za izvajanje evidenčnega postopka
-
Kdaj sklepati okvirne sporazume
-
Kako oblikovati sklope- primer naročila ekološko pridelane in lokalno pridelane prehrane
12:00 do 12:30 Odmor za malico
12:30 do 15:30
-
Merila za oddajo po novem
-
Ugotavljanje sposobnosti/ Izbor najugodnejše ponudbe
Pregled, ocenjevanje in dopolnjevanje ponudb in sprejem odločitve
-
Kako pripraviti ESPD obrazec- praktična predstavitev
-
Obveščanje o izbiri najugodnejšega ponudnika
-
Dopustne spremembe POGODBE v fazi izvedbe
-
Nominacija podizvajalcev in direktna plačila
15:30 Vprašanja in odgovori
INFORMACIJE IN PRIJAVE
Kotizacija za udeleženca znaša 190,00 EUR brez DDV z vključenim CD-jem. 
Kotizacijo je potrebno poravnati na transakcijski račun SIB d.o.o., Partizanska cesta 6, 2000 Maribor, odprt pri Addiko Bank d.d. IBAN SI56 3300 0000 6906 973.
Prosimo Vas, da nas o udeležbi na posvetu obvestite preko on-line spletne prijavnice ali preko e-pošte [email protected].
Skrajni rok za odpoved je tri dni pred posvetom. Račun vam bomo po posvetu poslali po pošti na vaš naslov.
Dodatne informacije lahko dobite po telefonu 059 209 230, kontaktna oseba: mag. Darja Čerič.
Vljudno vabljeni!
|